Skoči na vsebino

NOVICA

4. 10. 2017

Minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek osrednji govorec in panelist na hrvaški konferenci o turizmu 365 dni na leto

Ljubljana, 4. oktobra 2017 – Minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek je bil danes osrednji govorec in panelist na konferenci »Može li hrvatski turizam 365«, ki je potekala v hotelu Sheraton v Zagrebu. Kot panelistka se je konference udeležila tudi direktorica Slovenske turistične organizacije mag. Maja Pak.  V okviru konference je stekel tudi dogovor o udeležbi ministra na Dnevih hrvaškega turizma na Lošinju, ki bodo potekali 26. 10. 2017, minister pa je s svojo prisotnostjo dodatno utrdil že tradicionalno močne gospodarske vezi z Republiko Hrvaško na področju turizma. Tako se Slovenska turistična organizacija pri promociji povezuje s Hrvaško turistično skupnostjo, s katero pod sloganom »Experience Croatia, Feel Slovenia« že od leta 2010 skupno izvaja promocijske aktivnosti na nekaterih oddaljenih trgih.

 

»Turizem je lokalna zgodba, ki se prodaja na globalnem trgu. Brez skupne vizije preprosto ne gre,« je ponovno izpostavil minister Zdravko Počivalšek, ter dodal: »Zaradi masovnega turizma se njegov ugled krni. Tega zaradi izredno pomembne vloge turizma pri zaposlovanju in ustvarjanju prilivov iz naslova izvoza potovanj ter doprinosa te panoge h kakovosti življenja enostavno ne smemo dovoliti. V turizmu tako potrebujemo popolnoma nov koncept razmišljanja. Tudi v Sloveniji smo s številnimi turističnimi deležniki kritično ocenili, da slovenski turizem ni v optimalnem stanju. Številke so sicer dobre, a v resnici smo na razpotju. Potrebna so številna vlaganja, novi poslovni modeli, prestrukturiranje hotelskih podjetij v državni ravni, zelene inovacije in produkti z višjo dodano vrednostjo, ki nagovarjajo zahtevnega obiskovalca, ki išče avtentična doživetja. Slovenija bo  tako postala 5-zvezdična destinacija za zelena, aktivna in zdrava doživetja«.

 

»Umeščenost Slovenije v štiri različne geografske svetove – Mediteran, Kras, Alpe in Panonsko nižino – in hitro prehajanje med njimi je dobra osnova za razvoj celoletnega turizma in njegovo razpršenost po različnih delih države. Za večjo časovno razpršenost obiska po vsej Sloveniji skrbi tudi uveljavljen in konkurenčen produkt kongresnega turizma, ki pripoveduje slovensko zgodbo o raznolikosti, profesionalnem in osebnem pristopu, butičnosti destinacije, avtentičnosti in drugačnosti«, je dejala mag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije. Kot ena osrednjih panelistk na konferenci o priložnostih celoletnega turizma na Hrvaškem je izpostavila, da ima Slovenija že zdaj sezonsko dokaj uravnotežen turizem: »V glavni turistični sezoni, to je od junija do septembra, gostje ustvarijo 52% vseh prenočitev, kar je primerljivo z Avstrijo. V Sloveniji pravzaprav ni vprašanje, ali je turizem možen 365 dni na leto, pač pa, kako ga nadgraditi, kako oblikovati turistične produkte z višjo dodano vrednostjo in kako goste privabiti tudi v zunaj sezonskih mesecih. Povezovanje s sosednjimi državami in regijami je pri tem zelo pomembno, še posebej ko gre za nagovarjanje gostov s prekomorskih trgov«.