Skoči na vsebino

NOVICA

6. 9. 2017

Ministrstvo bo podprlo 37 podjetij pri uvajanju in nadgradnji dizajn managementa.

V 37 podjetjih v dveh konzorcijih, ki ju bo ministrstvo podprlo na podlagi Javnega razpisa za sofinanciranje delovanja kompetenčnih centrov za razvoj kadrov in vpeljavo novih poslovnih procesov s področja dizajn managementa – KCDM 2.0 za obdobje 2017-2019, je skupaj predvidenih 4035 vključitev v usposabljanja, predvsem  na področjih: 

-              upravljanja z dizajnom (načrtovanje, oblikovanje, metode za povečanje kulture kreativnosti in

uporabe dizajna v podjetjih, blagovne znamke),

-              uvajanja sprememb in vodenja,

-              učinkovitega trženja.

 

Dizajn management oz. upravljanje z dizajnom omogoča, da podjetje izkorišča vse potenciale dizajna, z njim uspešno upravlja in ga dolgoročno vključi v svoje strategije. Uspešna podjetja tako razvijajo dizajn kulturo, ki določa kriterije kakovosti izdelkov, storitev in komunikacij in ki jo razumejo in razvijajo vsi zaposleni. Dizajn management podjetjem, ponudnikom specializiranih dizajn storitev, daje boljši uvid v potrebe in procese v industriji, podjetjem naročnikom pa omogoča poglobitev poznavanja dizajn procesov in metodologij, s katerimi lahko izboljšajo svoj položaj na trgu in povečajo dodano vrednost svojih izdelkov in storitev.

Dizajn (oblikovanje) ni več primerjalna prednost zgolj vrhunskih podjetij, ampak je pogoj za vstop ali obstanek v posamezni branži. Slovenska podjetja tekmujejo na nasičenih mednarodnih trgih, kjer ne morejo zmagati s ceno ali cenenim produktom. Zahteva se večja diferenciacija izdelkov in storitev ter hkrati večja prepoznavnost podjetij, njihovih blagovnih znamk in produktov.