Skoči na vsebino

NOVICA

SPIRIT Slovenija vabi podjetja iz prehrambne industrije na srečanja s ključnimi francoskimi kupci

Javna agencija SPIRIT Slovenija vabi slovenska podjetja iz prehrambne industrije na B2B poslovne sestanke s francoskimi kupci, distributerji, centralnimi nabavami za trgovine na drobno, specializiranimi trgovskimi verigami, veletrgovci, agenti, uvozniki. Srečanja bodo potekala v Parizu predvidoma med 11. in 14. junijem 2018, podjetja pa se imajo možnost prijaviti vse do 30. marca 2018.

B2B dogodek - poslovni sestanki in predstavitve - bo predvidoma potekal med 11. in 14. junijem 2018 v Parizu in je namenjen slovenskim podjetjem s področja prehrambne industrije (živila in pijače), ki želijo širiti in razpršiti svoje poslovanje na francoskem trgu ter tam iščejo poslovne partnerje. Zainteresirana slovenska podjetja lahko svoj interes izrazijo do vključno 30. marca 2018, vse podrobnosti so na www.izvoznookno.si


Na podlagi pregleda prijavljenih slovenskih podjetij in priložene dokumentacije bo Pariška zbornica za trgovino in industrijo opravila izbor podjetij, ki se bodo imela možnost udeležiti dogodka in B2B sestankov. Izbrana bodo podjetja in izdelki, ki so po strokovni oceni in utemeljitvi CCI Paris primerna za prodajo na francoskem trgu. Prijavljena podjetja bodo o izboru pravočasno obveščena. Za vsako izbrano slovensko podjetje bo individualno organiziranih okoli 6 B2B poslovnih sestankov s potencialnimi francoskimi partnerji, ki bodo potekala večinoma na sedežih francoskih podjetij.

Kotizacije za udeležbo ni. Stroške organizacije B2B poslovnih sestankov slovenskih prehrambnih podjetij krije agencija, stroške (letalskega) prevoza in hotelske namestitve pa udeleženci sami. Dodatne informacije: mag. Mojca Bec Inkret, SPIRIT Slovenija, tel. 01/53 09 811, e-mail: mojca.becinkret@spiritslovenia.si

SPIRIT Slovenija dogodek pripravlja v sodelovanju s Pariško zbornico za trgovino in industrijo - CCI Paris Ile-de-France in Veleposlaništvom RS v Parizu ter ob finančni podpori Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo.


Več o dogodku, pogojih za prijavo in izkušnjah dosedanjih udeležencev na www.izvoznookno.si
Agencija je na francoskem trgu že lani novembra organizirala uspešna individualna srečanja petih slovenskih prehrambnih podjetij s ključnimi francoskimi kupci. Udeležena slovenska podjetja so bila s pogovori izjemno zadovoljna, saj je povpraševanje potencialnih francoskih poslovnih partnerjev po njihovih izdelkih bistveno preseglo njihova pričakovanja. Zato SPIRIT Slovenija kot ključna agencija na področju internacionalizacije slovenskih podjetij tudi v letošnjem letu nadaljuje z uspešnimi predstavitvami slovenske živilsko predelovalne in avtomobilske industrije. Namen teh predstavitev je pomagati slovenskim podjetjem pri povečanju njihove prepoznavnosti ter jim s tem olajšati vstop na tuje trge.