Skoči na vsebino

NOVICA

Svetovna turistična borza ITB Berlin

Ljubljana, 5. marec 2018  - Na ITB Berlin, najpomembnejši svetovni turistični borzi, se bo Slovenija predstavila kot zelena, aktivna, zdrava destinacija za butična 5-zvezdična doživetja s poudarkom na ponudbi kulturnega turizma. Pri tem bo na 202 m² velikem razstavnem prostoru v organizaciji Slovenske turistične organizacije sodelovalo skupno 30 destinacij in ponudnikov ter nekaj nosilcev znamke Slovenia Green. Glavna partnerja predstavitve, ki bo potekala med 7. in 11. marcem, sta Združenje zgodovinskih mest Slovenije in Park Postojnska jama s Predjamskim gradom. Cilj predstavitve v Berlinu je nagovoriti predvsem goste z višjo kupno močjo.


»Nemčija je eden najpomembnejših emitivnih trgov slovenskega turizma, saj so nemški gostje že tradicionalno na prvih treh mestih po številu prihodov in prenočitev tujih turistov. Z veseljem ugotavljamo, da obisk iz leta v leto raste. V lanskem letu smo v Sloveniji zabeležili 371.041 turističnih prihodov nemških turistov, kar je 26% več kot leto prej. Rast na tem trgu pripisujemo tudi strateško zaokroženi promociji STO in lanskoletnemu partnerstvu Slovenije na borzi ITB, kjer smo poleg odlične predstavitve poželi kar nekaj priznanj, med drugim nagrado National Geographic World Legacy Destination Leadership za eno najboljših držav na svetu glede trajnostnega turizma. Ob sprejemanju Zakona o spodbujanju razvoja turizma smo bili pogosto izzvani, da pojasnimo, čemu je potrebna promocijska taksa. Živimo od tujskega turizma in promocijsko takso bomo namenili financiranju trženjskih aktivnosti Slovenske turistične organizacije, ki jih sicer lahko izvaja že sedaj v okviru svojih predstavništev,  a si jih želimo še okrepiti in povečati tržni delež tujih turistov. Ne nazadnje pa je pomembno omeniti tudi, da si Vlada RS želi v Slovenijo privabiti tudi naložbe na področju visokih tehnologij in v panoge, ki ustvarjajo visoko dodano vrednost. Pri tem je izjemno pomembna opredelitev Slovenije kot zelene referenčne države, k čemur pomembno prispeva tudi promocija našega zelenega turizma,« je pred odhodom v Berlin povedal Zdravko Počivalšek, minister za gospodarski razvoj in tehnologijo.


»Udeležba Slovenije na najpomembnejši globalni turistični borzi ITB Berlin je izjemno pomembna. Nemški trg je  namreč z 12% deležem po številu prenočitev drugi najpomembnejši emitivni trg slovenskega turizma. Lani smo na tem trgu dosegli rekordno rast prenočitev v zgodovini Slovenije (25%) in njihovo  rekordno število  964.231. Na to je zagotovo vplivalo tudi lanskoletno odmevno partnerstvo Slovenije z borzo ITB Berlin.  Nastop slovenskega turizma s 30 podjetji in destinacijami na tokratni ITB Berlin bo v znamenju kulturnega turizma, Slovenijo želimo predstaviti kot butično zeleno, aktivno in zdravo destinacijo za zahtevnega gosta, saj je naš cilj med drugim dvig potrošnje nemških turistov. Nastop Slovenije na turistični borzi bo dopolnjen z intenzivno digitalno kampanjo, ki že poteka na najpomembnejših nemških spletnih portalih in družbenih medijih ter s številnimi poslovnimi dogodki na tem trgu,« pravi mag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije.


Na 52. izvedbi borze bodo njene obiskovalce v okviru Združenja zgodovinskih mest Slovenije v naša mesta vabili s programom, ki so ga pripravili v Kranju, Škofji Loki, Tržiču, Radovljici, Kamniku, Idriji in na Jesenicah. Park Postojnska jama pa bo prikazal vzdušje srednjeveškega Predjamskega gradu. Svojo ponudbo bo na individualnih sestankih predstavljalo še 28 podjetij in destinacij: Hoteli Bernardin, M Tours, LifeClass Portorož,   Terme Krka, Hit Alpinea Kranjska Gora, Sava Hotels & Resorts,  Hotel Aleksander Rogaška Slatina, Adria Airways, Unitur Hotels & Resorts, Zavod za turizem, šport in kulturo Kamnik, Kompas, d. d., Turizem Ljubljana, ETC Adriatic, Hotel Jezero, Bohinj Eco Hotel, Terme Olimia, Kobilarna Lipica in Hotel Maestoso, Golte Hotel & Mountain Resort, Park Škocjanske jame, Turistična agencija za invalide NoLimits Tours, Union hoteli, Rimske terme, Maribor – Pohorje, Slovenska Istra, Dežela Celjska, Destinacija Rogaška Slatina, Julijske Alpe in znamka Slovenia Green oziroma nekateri njeni imetniki.


Na posebnem slovenskem večeru za izbrano nemško strokovno turistično javnost pa bo Slovenija s pomočjo Članske kuharske ekipe Slovenske kuharske reprezentance prikazana tudi kot zanimiva kulinarična destinacija.


Cilj predstavitev v Berlinu je prikazati Slovenijo kot destinacijo za zahtevnega gosta, ki išče kakovostna raznolika in aktivna doživetja, mir in osebne koristi, ter nagovoriti segmente z višjo kupno močjo. Organizatorji te svetovno največje turistične borze pričakujejo okrog 10.000 razstavljavcev in organizacij iz več kot 180  držav in vsaj 110.000 poslovnih obiskovalcev. Borza svoja vrata odpre tudi za splošno javnost, ki so jo lani našteli v 60.000.


Nemški trg je za slovenski turizem izjemno pomemben. Statistični podatki za lansko leto kažejo njegovo izredno rast: našteli smo za 26% več prihodov in 25% prenočitev glede na leto 2016. V lanskem letu smo zabeležili največ prenočitev nemških gostov od leta 1990 (964.231), preseženo je bilo tudi doslej rekordno leto 2001 (877.795). Izziv ostaja dvig njihove potrošnje.