Skoči na vsebino

SVETOVANJE POTROŠNIKOM

Brezplačno svetovanje potrošnikom, ki ga izvaja Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo poteka izključno po telefonu v ponedeljek, sredo in petek med 9. in 10. uro, in je namenjeno samo potrošnikom - fizičnim osebam, ki sklepajo potrošniške pogodbe (podjetje - potrošnik) za nakup blaga ali opravljanje storitev zunaj njihove poklicne dejavnosti.

 

Preden se slišimo vas vabimo, da na spletni strani ministrstva preberete odgovore na pogosto zastavljena vprašanja potrošnikov in ostale vsebine, ki so jih za vas pripravili svetovalci iz Sektorja za varstvo potrošnikov in konkurence. 

 

 

 

 

Brezplačno svetovanje potrošnikom obsega

pojasnjevanje predpisov in postopkov za uveljavljanje pravic potrošnikov ter pomoč pri reševanju konkretnih primerov.

Brezplačno svetovanje potrošnikom ne obsega zastopanja in zagovarjanja potrošnikov pred sodišči in državnimi organi ter sestavljanja listin.